Jakie hobby mają projektanty wzorów przemysłowych?

01:44


Witam, nazywam się Anastasia Alfiorowa. Pracuję pod pseudonimem Istry. Jestem  projektantem form przemysłowych ta założycielem Macosh Design.

Nie wiem co mam mówić o hobby. Nie wiem, naprawdę, czy mam jego. Zazwyczaj ludzie nazywają się hobby coś takiego, co nie ma stosunku do pieniądz. Kiedy coś daje ludziom pieniądze, to nie jest hobby, - to jest praca, lub zawód. Z tej strony, naprawdę, nie mam hobby.

Ja bardzo lubię rysować ilustracje. To jest świetny odpoczynek dla mnie. Ale ja sprzedaję ich. Chyba dla najbardziej części ludzie to już  nie jest hobby.

Mam pasje do projektowania. Szczególnie do projektowania mebli z drewna. Macosh Design – to jest bardzo ambitny projekt i taka ciężka praca, co nie mogę też mówić że to jest hobby.
 
Kiedy mam wolny czas ja ucię się programować. Ale to jest bardzo nudne zajęcie że nazywać ego hobby:) Ja lubę pisać piękny strony internetowy, bo to jest w sto razy łatwiejsze niż przemysłowe projektowanie mebli z drewna, ale daje nie mniej piękny wynik. Projektowanie stron internetowych ma tylko jedno niedociągnięcie – do nich nie można dotykać, albo czuć ich zapach. Na pewno, projektowanie coś wirtualnego nie daje światu tak wiele, jak daje projektowanie realnie. Ale ni pierwsze, nie drugie nie jest moim hobby. Prawdopodobnie, jestem bardzo odpowiedzialną żeby mać hobby. Nie mam jego :)

Pewno, ja lubi design.

You Might Also Like

0 коммент.